Only me

My photo
Serdang, Selangor, Malaysia
nothing special..... just an ordinary girl with a big hope for a wonderful future

Sunday, February 6, 2011

aku kat TBS

time cuti CNY aritu kan aku ikut kawan aku balik rumah die kat Pontian.Kitorang plan nak balik 3 feb tapi tibe2 je tukar plan and balik 29 jan,sebabnye kitorang dah bosan tahap gaban dah duk kat hostel.huhu,so terpakse la kitorang balik nek bas(sebab plan asal nak balik ngan akak kawan aku ni) .Kami pun try la amek bas kat terminal bas baru kat area Bandar Tasik Selatan ni.
*ni la pintu masuknye*



*ni plak bukti yang aku mmg ade kat situ.huhu*
mule2 sampai memang terkejut la sebab  terminalnye dah macam airport, time tu x ramai sangat orang, maybe sebab baru bukak kot, kaunter tiket pun sikit je yang bukak. Aku pegi sane dalam pukul 11.30 tapi tiket yang available untuk ke Pontian pukul 7.30 malam!!!!!!!!!! btol...7.30, tapi nak buat camne kan trime je la,huhu.

*ni la tiket basnye,siap ade tulis name lagi tu*
               

*sebab banyak kaunter tutup so agak panjang jgak la kne beratur*
        

*ni plak tempat menunggu*
                            

*yang ni pun tempat menunggu gak tapi kaler putih*

*ade eskalator lagi tu*

                                   
                                                
Sementare tunggu mase berlepas *ceewah cam kat airport plak* aku pun merayau-rayau la kat sini dan ternampak plak kedai fipper(kedai jual selipar), aku pun ape lagi terus la rembat 1,hik3, murah je kot, baru RM14.90. seliparnye lembut memang kene la ngan diorang punye slogan ~feel the rubber~.








*ni la selipar yang aku beli tu, cantik kan kan*
                    


pastu aku pun duduk la sambil on9,fuhh nasib bek la tempat ni ade tenet kalau x boleh mati kebosanan aku kat sini. Dalam pukul 2 petang camtu kami lunch & terus lepak kat surau sampailah pukul 5 petang,then kami terus pegi ke tempat menunggu bas. Dalam pukul 8 malam barulah bertolak dari sana ke Pontian.


p/s: TBS : Terminal Bersepadu Selatan

No comments: