Only me

My photo
Serdang, Selangor, Malaysia
nothing special..... just an ordinary girl with a big hope for a wonderful future

Sunday, February 27, 2011

~sangat busy laa~

dah lame x update blog, ni pun curi2 mase je nak update, bukannye aku malas or line tenet cam siput sedut*sukacita dimaklumkan bahawa line tenet kat UPM sangat la memuaskan,hik3*

tapi sebab sebenarnye adalah:
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

AKU SANGAT SIBUK, BANYAK ESAIMEN NAK KENE SIAPKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






nak cakap aku buat esaimen last minute x jugak sebab sekarang still awal lagi, tapi x tau la kenape rase cam x cukup mase je.

baru nak hepy sikit sebab esaimen untuk PENGUCAPAN AWAM dah setel tapi bile teringat TITAS,HE,english,report SOIL SCIENCE yang x brape nak setel tu & esaimen BOTANI yang bakal diberi oleh DR UMA RANI(perlu ke aku tulis name dr kat sini,huhu,lantak la)  terus aku batalkan niat untuk melompat-lompat kegembiraan.

cam ni la keadaan aku skrang,huhu

ok, aku nak buat announcen announcement sikit:

sape2 yang sudi nak siapkan esaimen aku, sila la hubungi or e-mail aku ye,huhu. gaji boleh dirunding & kalau nak buat secara percume pun amatlah dialu-alukan, ape la salahnye sekali-sekala buat amal kan*mimpi je la aku ade orang nak buat kan esaimen untuk aku*



kalau xde manusie yang sudi, kucing pun aku trime,huhu







p/s: Today My Life Begin ~ Bruno Mars is very nice song 

i will break these chains that bind me, happiness will find me
leave the past behind me, today my life begins
a whole new world is waiting it's mine for the taking
i know i can make it, today my life begins


No comments: