Only me

My photo
Serdang, Selangor, Malaysia
nothing special..... just an ordinary girl with a big hope for a wonderful future

Thursday, February 10, 2011

aku rindu sangat

tajuk entry aku kali ni bunyi cam romantik je kan,hik3
bile bangun tido je pagi2 mesti akan fikir "eh, aku dah ade kat U la skang, umur pun dah 20 tahun, cam x percaye"
rase cam baru minggu lepas je*ceh,menipu tol aku ni*  bangun awal2 pagi then  pakai baju skola & tunggu ayah hantar  pegi sekolah*walaupun sekolah dekat tetap gak nak ayah hantarkan,hik3* .
ingat lagi time tu baju seragam aku kaler pink,hik3
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
tadaaaaaaaa
*pernah gak la aku jadi minah pinkie kejap time skola dulu,hik3*
zaman sekolah memang indah, betol la kan ape orang cakap, mase sekolah x sabar2 nak masuk alam U or kerje tapi bile dah habis sekolah baru la teringat-ingat zaman sekolah dulu kan.

seriously aku rindu sangat zaman sekolah dulu, rindu ngan kawan2 & cikgu2.
zaman sekolah la mase kite mengenal erti persahabatan & cinta monyet kan*oppssss,hihi*
lagi2 sekarang bile dah jauh dari rumah, nak jumpe kawan2 yang same2 buat perangai gile2 dulu dah susah.

tanpa aku sedari*cewahhhh kuar lagi ayat novel aku* kirenye aku dah masuk satu fasa lain dalam hidup, dah masuk alam U pasni alam keje plak, tapi aku TAK SEDIA LAGI LA!!!!!!!!!
camne la, perangai pun still cam budak2 lagi, tapi bagi aku la, perangai cam budak2 xpe asalkan fikiran matang & boleh buat keputusan yang betol kan, so aku memang x kisah walaupun kawan2 aku panggil aku budak kecik,hik3, yang penting aku hepy kan.
tah pape je aku mengarut ni kan, dah kuar dari topik pun ni

p/s: aku rindu nak balik rumah la, padan muke aku time cuti xnak balik :(

No comments: