Only me

My photo
Serdang, Selangor, Malaysia
nothing special..... just an ordinary girl with a big hope for a wonderful future

Saturday, April 23, 2011

i'm back!!!!!!!!!!!!!!

ehem.....ehem.....ehem.....
hidup lagi rupenye tuan punye blog ni ye, bukan setakat bersawang lagi tapi dah berkarat dah pun blog ni.....

ok la, bukan aku saje2 tak update blog ni tapi di sini aku akan nyatakan sebab2nye:

SEBAB YANG PERTAMA:

S..I..B..U..K <----------- ye betul, aku sibuk sangat dengan esaimennye yang bertimbun-timbun  tambah lagi ngan field visit and tak lupe jugak ngan second test, fuhhhhhhh, nak bernafas pun xde mase *ok part tu aku tipu :)*

SEBAB YANG KEDUA:

selama aku x update blog ni sebenarnye aku sibuk bermuhasabah diri,teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttt
hihi, aku sebenarnye nak upgrade aku punye cara penulisan blog so aku ambik mase untuk blogwalking and tengok serta belajar cara otai2 ni buat blog, sepanjang blogwalking ni memang banyak blog yang aku rase agak berkenan di hati la, antaranye :

1. Akal vs Emosi
2. Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau
3.Realiti Konspirasi

sebenarnye banyak lagi blog yang menarik, xkanla aku nak tulis semua kan, tapi aku memang respek la kat brader2 yang boleh buat blog menarik cam diorang ni, bace berulang2 kali pun still best lagi.

SEBAB YANG KETIGA

aku sangat malas n xde mood nak menulis............


tapi sekarang mood menulis aku dah datang tapi agak wrong timing sikit sebab sekarang ni STUDY WEEK...... 

p/s: doakan aku dapat jawab exam ye :)

No comments: