Only me

My photo
Serdang, Selangor, Malaysia
nothing special..... just an ordinary girl with a big hope for a wonderful future

Thursday, March 10, 2011

Munajat Cinta

hari ni aku nak kongsi satu lagu best ngan korang,aku tau lagu ni pun lepas kawan aku  tanye aku pernah dengar ke x, pastu balik bilik je aku terus search lagu ni, lepas dengar sekali cam best plak, hik3 :).....
jom layan..................................



Lirik:


Malam ini, ku sendiri,
tak ada yang, menemani,
seperti malam-malam,
yang sudah, sudah
Hati ini, selalu sepi,
tak ada yang, menghiasi,
seperti cinta ini,
yang s’lalu, pupus
[Chorus:]
Tuhan kirimkanlah aku,
kekasih yang, baik hati,
yang mencintai aku,
apa adanya
Mawar ini, semakin layu,
tak ada yang, memiliki,
seperti, aku ini,
semakin, pupus
[Chorus]
[Interlude]
[Chorus] (x2)
p/s: suke liriknye sebab lebih kurang ngan ape yang aku rase sekarang(jiwang la plak ko jie) :p

No comments: