Only me

My photo
Serdang, Selangor, Malaysia
nothing special..... just an ordinary girl with a big hope for a wonderful future

Monday, May 23, 2011

Nora Elena vs Kasih Yang Suci

ok entry kali ni aku nak cite pasal satu drama baru kat tv3, Nora Elena yang diadaptasi daripada novel Kasih Yang Suci, memang aku minat gile kot novel ni, mula2 bace time aku form 4 & pastu terus jatuh cinta, baru lagi aku beli novel ni untuk dijadikan koleksi,hik3, tak sangka plak dah dijadikan drama

ni lah frontpage novelnya


 setakat ni jalan ceritanya tak lari sangat dari novel, cuma ada la ubah & tambah sikit untuk bagi cite lagi best contohnya kalau dalam novel watak Seth Tan tu cina & bila nak kawan ngan Nora Elena baru dia masuk islam tapi dalam drama ni Seth Tan memang dah islam sebab dia anak kacukan cina bukan pure chinese cam dalam novel tu. Watak plak aku memang suka sangat Aaron Aziz jadi Seth & Siti Saleha pun sesuai jugak la pegang watak Nora Elena sebab muka die ada macam cina sikit cam dalam novel.



drama ni memang bagi impak la kat aku sebab aku sanggup register laman web tv3 semata2 tak nak miss drama ni, minat punya pasal apa-apa pun sanggup buat :)

p/s: gambar ihsan dari google

No comments: